מעטים האנשים הנולדים עם הבנה מעמיקה של מהות השרות ללקוח או כאלו הנולדים עם יכולת למכור קרח לאסקימואים.
אם בקליטת העובד או בהכשרתו השוטפת, חשוב להכשיר את העובד ולתת לו כלים להתמודדות עם לקוחות, לספק חוויות שרות חיוביות בכל שיחה וכלי מכירה אפקטיביים להגדלת המכירות.
מהם שלבי השיחה הנכונים, איך מתמודדים מול לקוח רוטן, איך ממנפים מוצרים נלווים למכירה הם מקצת הפתרונות שיינתנו לעובדים בהדרכות אלו.
ביחד נאפיין את האוכלוסיות, נגדיר את הצרכים ונבנה את הכלים שיביאו לך יותר.
למה להסתפק בעפרון מחודד אחד אם אפשר לחדד את כולם?