למי מאתנו לא יצא לבקר במוסך?
ערב לפני מחפשים טרמפ כדי לא להיתקע שם שעות, קמים מוקדם בבוקר כדי להגיע ראשונים, מנסים להבין למה דווקא האוטו שלנו צריך את נוזל הקירור הספציפי הזה וכל היום מנסים לנחש את גובה עלות הטיפול.
מסתבר, שב-2012 אפשר גם אחרת. כנראה שחווית שרות היא לא רק נחלתם של חברות הסלולר, האינטרנט, הכבלים או הלוויין. גם מוסך קטן בדרום ת"א יודע לעשות מה שחברות וארגוני ענק לא מעיזים.
מי היה מאמין שהיום ניתן לקבוע תור טיפול לרכב?
מי היה מאמין שיבואו לאסוף לך את האוטו מהחניה בבית ובסיום הטיפול יחזירו לך אותו כאילו לא זז ממקומו (רק נקי הרבה יותר…)?
מי היה מאמין ששבועיים אחרי הטיפול, יתקשרו אליך ממכון סקרים (כן, אני מדבר על מוסך!!) ויהיו מעוניינים לשמוע את חוות דעתך על השרות שקיבלת?
אז תתחילו להאמין. זה קורה כאן ועכשיו!
רק חברות וארגונים שיביטו בלבן של עיני הלקוחות שלהם, ישאלו את השאלות הקשות ויפיקו מסקנות בהתאם, יצליחו למנף את מנוע הצמיחה העיקרי שלהם.
יש אלפי מוסכים בגוש דן. אני יודע היכן יתבצע הטיפול הבא של הרכב שלי.