ברוב משקי הבית בישראל מונח לו במטבח על השיש מתקן לשתיית מים כזה או אחר.
הסתבר לי לאחרונה כי קיימים בשוק לא מעט חברות ופתרונות במגוון רחב של עלויות.
בשל כך, החלטתי להוזיל את הוצאות מתקן מי השתייה של משפחתי ולעבור לחברה מתחרה.
לכאורה, מהלך פשוט, מהיר וקל. כמה מסובך זה יכול להיות? הרי מדובר רק במים. (רמז מישהו…??)
מהר מאוד התחוור לי שמסובך זה under statement.
מצד אחד, תהליך מכירה מהיר, חלק ופשוט.
5 דקות וההזמנה יצאה לדרך, בשילוב גשם של הנחות, מבחר מתנות וזמינות מלאה של איש המכירות לכל שאלה.
אולם מאידך, 3 דקות אחרי שהטכנאי יצא מפתח הדלת, הרגשתי כאילו אני פועל מול חברה אחרת –
- המלאי של המתנות אזל – "אני לא מבינה מי אישר לך !?!"
- איש המכירות "שכח" לעדכן את ההנחות במערכת
- החודש הראשון חינם אבל עלות ההתקנה כמעט וזהה לעלות החודש שבחינם
- בקשות חוזרות לעדכן פרטים שלא "נקלטו" במערכת
השקעתם חשיבה רבה ומאומצת בתהליך המכירה, למה לא ללכת עם זה עד הסוף ?!?
למה להתיש דווקא בשלב המעבר, השלב הכי רגיש אצל הלקוח ?!?
למה התחושה כי תהליך העבודה לא נבנה בראיית הלקוח ?!?
לא חבל על שעות העבודה של אנשי השרות שלכם? של אנשי המכירות? שיחות המנהל?
אז עזבתי.
למה?
בדיוק בגלל זה!
חבל…