"איכות שיחה ב- HD", "הרשת המהירה בישראל", "אפליקציית HD", "הרשת הבטוחה בישראל" ….
תסלחו לי על הבוטות , אבל – מה זה החארטה הזה?!?
למה אנחנו לא שומעים "רמת שרות ב- HD" ?? או אולי "השרות הטוב בישראל"??
האם לא מגיע לנו להמתין רק 3 דקות גם שאנחנו לא פונים למוקד המכירה?
האם לא מגיע לנו לקבל חשבונית ברורה, בלי טעויות, תמציתית שלא מנסה לבלבל אותנו מלהבין על מה וכמה אנחנו משלמים?
האם לא מגיע לנו לקבל הטבות חינם גם מבלי שיתחדשו אוטומטית לאחר 3 חודשים ונגלה את החיוב אחרי שגבו מאתנו את הכסף?
לא מגיע לנו שרות בנגיעה אחת ותמיד שולחים אותנו לנציג הבכיר, אח"כ למומחה ואל תשכחו לעבור דרך מנהל הצוות בדרכנו למנהל המוקד?
אז למה לא בעצם??
למה החברות לא מסתכלות לנו בלבן של העיניים ומבטיחות שרות אחר??
הרבה יותר קל למכור לנו הבטחות שקשה לנו לאמוד. הרי מי מאתנו יכול להתלונן – "הבטיחו לי לשמוע ב- HD ולא מקיימים…??".
אז בקיצור – "הבטחות כמו חול ואין מה לאכול".