קופה רושמת

כאשר מדובר על קניות בסופרמרקט, אנחנו הישראלים מתחלקים ל-2:
  • אלו שדוחפים את החשבון לאחת השקיות בדרך לפח האשפה
  • אלו שעוצרים בקופה הראשית
אני באופן אישי משתייך לקבוצה השנייה, אחרי שנדהמתי לגלות שכמעט ב- 80% מהמקרים קיימים טעויות בחשבון.
אבל אז מתחילים התירוצים – "זה לא אותו המוצר", "הברקוד לא תואם", "המבצע הוא רק לאריזות כפולות ולא בודדים", "בוא תראה לי איפה רשום 1+1", "שכחו להוריד את המדבקה",  ועוד פנינים רבות ומגוונות.
לא באתי לכתוב על התרמיות של הסופרמרקטים בישראל. אני רק מבקש לשאול, אם כבר אתם יודעים שהקופאית הראשית היא צומת מרכזית בביקור הלקוחות בסופר, למה לא לתת לה כלים שרותיים בסיסיים כדי שלפחות נצא עם טעם פחות מר מהביקור ואולי נחזור גם בשבוע הבא??
ושאני כותב "בסיסיים" אני ממש מתכוון לזה…
  • את רואה אותי עם תינוקת במושב העגלה ואת אומרת לי להשאיר את העגלה בקופה וללכת להחליף את המוצר??
  • את מבקשת ממני ללכת לצלם לך את המדבקה כי אין מי שיחליף אותך בקופה??
  • את צועקת עלי למה לא השוואתי את הברקוד על המדבקה עם הברקוד של המוצר??
בספרי הקודש כתוב –  "החיים והמוות בידי הלשון". אז נכון, אומנם אין כאן חס וחלילה רמיזה לדיני נפשות, אולם אתם משקיעים מיליונים בשיווק ופרסום אבל בסופו של דבר, ההחלטה אם לחזור לקנות אצלכם גם בשבוע הבא היא לא בגלל עוד פרסומת בטלוויזיה…
לנו ב- Wiservice מגוון רחב של פתרונות לשיפור מיומנויות השרות והמכירה של העובדים בארגון שלכם.
פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
פינטרסט

אבחון ראשוני ללא עלות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם