האיכות של היום היא המוניטין של מחר…" אדוארד דמינג – אבי תורת ה- TQM.
אנחנו ב- Wiservice מאמינים כי תהליכי עבודה נכונים הם המפתח להצלחתו בהווה ויכולת המענה לאתגרים בעתיד.
תהליכי עבודה נמצאים בכל מקום, מגיוס וקליטת ההון האנושי לארגון, במענה ללקוח, בתפעול מערכות המידע, בעבודת ממשקים, ניהול ספקים ועוד.
ממחקרים שבוצעו בשנים האחרונות נמצא כי רק 15% מהכשלים שלנו בארגון נובעים מטעות אנוש אולם יתר ה- 85% מתרחשים בשל תהליכי עבודה לא נכונים המקשים מהעובד להגיע לאיכות הנדרשת.
איתור כשל מבחינת הארגון הוא הזדמנות לשפר את התהליך החדש במסגרת "השיפור המתמיד" (Kaizen).
תהליכים יעילים בארגון המכוונים לקוח ובהתמדה לשיפור מתמיד, יאפשרו לארגון שלך לתת שרות אפקטיבי יותר שמשמעותו חסכון עלויות והגדלת רווחיות הארגון.
אנחנו ב- Wiservice נדע לבחון כל תהליך בצורה האובייקטיבית והיעילה ביותר לשיפור ביצועים מתמשך.