מענה מהיר זה לא הכול…

התקלקל לי מכשיר חשמלי במטבח.
אחרי המתנה קצרה יחסית על הקו ענתה לי נציגת שרות אדיבה מאוד, רק חבל שיתר התהליכים פחות אדיבים…
זה התחיל בניסיון לתאם ביקור הטכנאי. "הטכנאי יגיע בין 12:00 ל- 18:00..". אין בעיה, אקח לעצמי יום חופש מהעבודה.
אוקי – "אז האם אפשר שאקבל התרעה של שעה לפני שהוא מגיע??".  "כמובן שכן!". נו, לפחות זה.(בנתיים…)
אז יום התיקון הגיע ובשעה 12:45 אני מקבל שיחה לא מזוהה מהטכנאי. "אני בעוד 20 דקות אצלך".
רצתי אצתי והגעתי הביתה.
בשעה 14:30 שמעתי דפיקה בדלת. הטכנאי נכנס בסערה ואני מצטט – "איזה חברה מטומטמת. נתנה לי את הטלפון שלך לכתובת אחרת." (ואם עובד החברה טוען שהיא "מטומטמת", מי אני שאחלוק על דעתו..?!?)
בשעה טובה התיקון החל. כמה אזיקונים שנזרקו על הרצפה, טיפות מים שנזלו מהכיור ומספר ברגים שנשארו יתומים. לא משהו חריג.
"סיימתי" טען הטכנאי. פרט בהרחבה על התיקון שבוצע ובאותה הסערה שהוא נכנס כך הוא יצא בדרכו לעוד לקוח מרוצה.
ואני, נשארתי לנקות את האזיקונים, לאסוף את הברגים ולהעביר סמרטוט כדי לנקות את עקבות הנעליים שהשאיר (מסתבר שטיפות מים וסוליות נעליים לא הולכים טוב ביחד…).
ואני שואל, למה החברה חושבת שהמענה המהיר והשרות האדיב של נציגת השרות מספיק??
פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
פינטרסט

אבחון ראשוני ללא עלות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם