שאנחנו אומרים "ייעוץ ארגוני", ניתן בתחילה לחשוב שמא מדובר על פרויקט על, שמחייב נקיטת פעילויות רבות, כלל ארגוניות שצריך לתכנן לפחות שנה מראש ולהיערך עם תוכניות עבודה עתירי תקציב, אולם בפועל, ייעוץ ארגוני למעשה מורכב ממספר פעילויות בטווחי זמן קצרים או בינוניים, נקודתיים ורציפים ולאו דווקא מפעילות בודדה וחד פעמית שמביא לתהליך של שיפור ביצועים בחברה.
ייעוץ ארגוני חולש על כלל התהליכים העסקיים בארגון, לדוגמא – ייצור, מכירות, שילוח אבל בהכרח גם על התהליכים התומכים בארגון כגון משאבי אנוש, תגמולים, מדידה ובקרה.
ארגון שקופא על שמריו יאבד את היעילות הארגונית שלו ויישאר מאחור עם כל השינויים החלים בשוק. הארגון חייב תמיד להימצא בתהליך שיפור ביצועים על מנת להעלות את התפוקות, להפחית עלויות, לשפר את השרות ולהעלות את האפקטיביות.
לנו ב- Wiservice ניסיון עשיר בביצוע וניהול תהליכי ייעוץ ארגוני להשאת ביצועי הארגון.